Talk about single-person households.
These days, fewer people are walking down the aisle. As a result, the number of single-person households is on the rise. They account for roughly 25% of all households. Businesses have caught on to this trend. There are many marketing strategies that are aimed at single-person households. These include restaurants and bars where people can go solo. Convenience stores sell single-serving meals. There are even stores that specialize in furniture or household appliances for people who live alone. In the past, people were often embarrassed to eat alone. Now, it has become a common sight. There are even online communities for people living alone to share information.
1인 가구에 대해 이야기해 주세요.
요즘은 결혼을 하는 사람이 줄어들고 있다. 그 결과 1인 가구의 수가 늘고 있다. 이는 전체 가구의 대략 25퍼센트를 차지한다. 업계에서는 이러한 추세에 편승하고 있다. 1인 가구를 겨냥한 마케팅 전략이 다수 있다. 이는 사람들이 혼자 갈 수 있는 음식점이나 술집을 포함한다. 편의점에서는 1인분 식사를 여러 가지 판매한다. 심지어 혼자 사는 사람들을 위한 기구나 가전제품을 전문적으로 취급하는 상점도 있다. 과거에는 혼자 식사하는 것을 부끄럽게 생각하는 경우도 많았지만, 이제는 흔한 광경이 되었다. 혼자 사는 사람들이 서로 정보를 공유할 수 있는 온라인 커뮤니티들도 있다.
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